LOGO Isotekstinen versio | Normaali versio

Hautajaiset

Häät

Työalat

”Tunnen suurta Jumalaa vain vähän. Hän on juuri minut löytänyt. Hän hiljaa astui elämääni tähän. Kaiken uusin silmin näen nyt. Sydän kun auki on, sinne Jeesus tekee asunnon. Tänään Hänen uskon, näen aamuruskon. Päivä sarastaa.”
( Tänään Häneen uskon: Pekka Simojoki)

Rippikoulun linkit:

RIPPIKOULUT 2020 TIEDOTE

Aikuisrippikoulu

Konfirmaatio

Rippikoulun ulkoläksyt

Ilmoittaudu tästä riparille 17.10 klo 17 alkaen

Vuosittain on tarjolla 6-8  rippikouluryhmää.
Sekä leiririppikoulujen että päiväripareiden kesto on 7 päivää. Erona on se, että päivärippikouluissa yövytään kotona.

Rippikouluopetusta pidetään uuden 2017 vuoden Rippikoulusuunnitelman mukaisesti. Ylläolevasta linkistä RIPPIKOULUT 2020 TIEDOTE saat lisää tietoa rippikoulusta.

Raamattu: seurakunta lahjoittaa kaikille rippikoulun käyville nuorille Raamatun. Muualla kuin oman seurakaunnan rippikoulun käyvät voivat hakea rippiraamatun kirkkoherran virastosta esittämällä rippikoulukortin.

Rippikoulun päätteeksi vietetään konfirmaatiota.

Rippikouluasioissa ota yhteys Hannele Ahoon 0447118632 tai Juha Niemelään 0447118624

Eritysrippikoulu: Rovastikunnan alueella  yhteisiä erityisrippikouluja kehitysvammaisille tai muuten erityistä tukea tarvitseville nuorille. Yhdyshenkilönä Ylivieskassa toimii diakoniatyöntekijä Marjaana Juola p. 044-7118 629.

Aikuisrippikoulu: Rippikoulu on mahdollista käydä myös yksityisesti. Ota yhteys suoraan papistoon.

Rippikouluikäisille  oma sivusto  ripari.fi. Klikkaa logoa ja katso lisää!